مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20اقتصادي

برگشتی محصولات صادراتی در اردبیل نداشتیم/صادرات 135 تن محصول کشاورزی از گمرک


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: به رغم اظهار نظرهای متفاوت ما در استان اردبیل برگشتی محصولات صادراتی کشاورزی را شاهد نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خلیل نیکشاد ظهر پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی توسعه نظام گلخانه ای در استان اردبیل به 450 میلیون متر مکعب صرفه جویی آب و اشتغال 20 هزار نفر منجر شده و تولید محصولات نیز در این بخش تا 700 هزار تن برآورد می شود.

وی متوسط تولید شهرک های گلخانه ای را در هر هکتار 300 تن اعلام کرد و گفت: کشور ما در توسعه شهرک های گلخانه ای 40 تا 50 سال از دنیا عقب است و به تناسب آن ما نیز با تأخیر بسیار زیاد به این حوزه ورود پیدا کردیم ولی تلاشمان بر این است تا کاستی های گذشته را جبران کنیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل حضور 52 نفر سرمایه گذار را در شهرک عظیم گلخانه ای مغان یادآور شد و تصریح کرد: 34 نفر از این سرمایه گذاران بومی منطقه هستند و مابقی از سایر استان ها در شهرک یک هزار و 600 هکتاری مغان حاضر شده تا به تولید ارزش افزوده و اشتغال استان کمک کنند.

نیکشاد ضرورت تأمین امنیت سرمایه گذاری را برای فعالان این بخش یادآور شد و افزود: با پیگیری هایی که در سال های اخیر انجام شده سعی بر این بوده تا در کنار ارتقا تولید و صادرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشتی محصولات صادراتی در اردبیل نداشتیم/صادرات 135 تن محصول کشاورزی از گمرک

برگشتی محصولات صادراتی در اردبیل نداشتیم/صادرات 135 تن محصول کشاورزی از گمرک