مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:422022-01-20سياسي

راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان چرام


مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد از راه اندازی اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان چرام خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: شهرستان چرام با 29 امامزاده و بقعه متبرکه فاقد اداره اوقاف بود که با حمایت  وقول مساعد فرماندار محتر شهرستان چرام در بحث فضای فیزیکی اداره اوقاف وامور خیریه در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی گفت: با توجه به سوابق درخشان مردم مومن و متدین شهرستان چرام در امر وقف، راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان به منظور  ترویج فرهنگ و سنت حسنه وقف ، ساماندهی موقوفات وخدمت رسانی بهتر به زائران بقاع متبرکه ضرورت داشت که با حمایت   وقول مساعد فرماندار خدوم شهرستان چرام این امر محقق می شود.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه وقف  منفعتی در شهرستان چرام نداریم گفت: انتظار می رود خیرین و متمکنین و اقشار مختلف مردم متدین شهرستان چرام در زمینه موقوفات ورود کنند تا با استفاده از نیات وافقین برخی مشکلات و نیازهای مردم این شهرستان برطرف شود.

 مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد  افزود: وقف ریشه عمیقی درمسائل اعتقادی دارد  که احیا و حفظ موقوفات می تواند در پیشبرد برنامه های فرهنگی مثمر ثمر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان چرام

راه اندازی اداره اوقاف و امور خیریه در شهرستان چرام