مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20سياسي

برای تامین مسکن روستاییان تلاش کنید/ جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود


استاندار همدان با بیان اینکه مدیران برای تامین مسکن روستاییان تلاش کننند گفت: در روستا ها باید جلوی اقدامات خودسرانه، ساخت و ساز های غیرفنی و بی رویه غیر مجاز گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با حضور استاندار همدان و اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور و مسئولان استانی برگزار و ضمن قدردانی از زحمات 15 ساله حسن ظفری مدیرکل سابق بنیاد مسکن همدان، مسعود رضایی از نیروهای بومی استان به عنوان مدیر کل جدید این نهاد معرفی شد.

استاندار همدان در این جلسه با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگار های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است گفت: بنیاد مسکن یک مجموعه انقلابی، پویا، پرتلاش و دارای اهمیت است.

  علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه راه و شهرسازی در شهرها و کلان شهرها و بنیاد مسکن نیز در حوزه روستا ها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، متولی امور عمرانی و آبادانی هستند گفت: در ادوار مختلف روستا ها همیشه مورد توجه قرار گرفته، اما در دولت سیزدهم، یکی از برنامه ها و طرح های مورد توجه، بررسی و رفع مشکلات روستاها است.

  وی با بیان اینکه طبق آنچه که در دولت سیزدهم سیاست گذاری شده است، در افق چهار ساله، روستاها تحولات رو به رشدی انجام و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تامین مسکن روستاییان تلاش کنید/ جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود

برای تامین مسکن روستاییان تلاش کنید/ جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز گرفته شود