مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20سياسي

سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می شود


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه  سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته می شود، گفت: همچنین نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی در اولویت است تا در سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته شود.

- ایسنا/همدان رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه  سالانه 200 هزار واحد مسکن روستایی در کشور ساخته می شود، گفت: همچنین نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی روستایی در اولویت است تا در سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته شود.

اکبر نیکزاد پنج شنبه 30 دی ماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، با اشاره به اینکه بنیاد مسکن یکی از نهادهای خدمتگزار مردم و عصای دست نظام جمهوری اسلامی است، افزود: این نهاد انقلابی یک ریال بار مالی جاری به دوش دولت ندارد و از طرفی کارهای سنگینی را عهده دار است.

وی با بیان اینکه این ارگان خدمات فراوانی در حوادثی مانند سیل و زلزله انجام داده و با تمام امکانات به فراخور حادثه در منطقه حضور پیدا می کند، تصریح کرد: این نهاد انقلابی متعلق به همه مردم ایران است و عملکرد بنیاد مسکن استان همدان طی سال های گذشته بسیار خوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می شود

سال 1410 جشن نوسازی تمام واحدهای مسکونی روستایی کشور گرفته می شود