مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:202022-01-20پزشكي

مهندس 50 ساله ناجی جان بیماران نیازمند به اهدای عضو شد


رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دهمین ایثار ماندگار استان در سال جاری خبر داد و گفت: مهندس 50 ساله ناجی جان بیماران نیازمند به اهدای عضو شد.

- اظهار داشت: به دنبال تأیید مرگ مغزی مهندس سیاوش حیدری شمس آبادی شاغل در عسلویه توسط تیم واحد فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأییدکننده و با رضایت و ایثار خانواده مهربان و نوع دوست آن جانبخش دومین عمل اهدای عضو در شهرستان کنگان برای نجات جان چند هم وطن انجام شد.

رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: مرحوم مهندس سیاوش حیدری شمس آبادی به علت سکته مغزی در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بستری شده بود که متأسفانه بعد از 20 روز تلاش پزشکان متخصص دچار مرگ مغزی شد و به دنبال تأیید مرگ مغزی عمل اهدا توسط دکتر علیخانی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدام ایثارگرانه این خانواده، چند هم وطن از مرگ حتمی نجات یافتند تصریح کرد: کبد و هر دو کلیه این مهندس 50 ساله برای پیوند به نیازمندان به دریافت عضو به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز ارسال شد.

رییس مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از 90 اهدای عضو در این استان خبر داد و گفت: این اقدام دهمین اهدا عضو در سال جاری در استان بوشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس 50 ساله ناجی جان بیماران نیازمند به اهدای عضو شد

مهندس 50 ساله ناجی جان بیماران نیازمند به اهدای عضو شد