مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:452022-01-20بين الملل

تورم؛ هدیه بایدن به شهروندان بزرگ ترین اقتصاد جهان!


امروز یک سال پس از 20 ژانویه 2021، مردم آمریکا در 20 ژانویه 2022 شاهد آمارهایی هستند که از رکوردزدن تورم در این کشور خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه فرهیختگان نوشت: امروز نخستین سالگرد ورود پرمناقشه جو بایدن به کاخ سفید است.

او در شرایطی وارد مقر رییس جمهور آمریکا شد که تنها 14 روز پیش از آن طرفداران دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا به تحریک وی به جلسه تایید نتایج انتخابات در کنگره حمله بردند.

این مساله باعث شد تا بایدن که باید مراسم تحلیف خلوتی به دلیل کشتار کرونا در کشورش می داشت بنا به دلایل امنیتی، شاهد برگزاری مراسم خاص تر باشد.

حالا امروز یک سال پس از 20 ژانویه 2021، مردم آمریکا در 20 ژانویه 2022 شاهد آمارهایی هستند که از رکوردزدن تورم در این کشور خبر می دهد؛ موضوعی که بایدن قول داده بود مانع آن شود.

با وجود این قول اما تزریق کمک های مالی بدون پشتوانه دولت به جامعه آمریکا درکنار ادامه یافتن بحران کرونا باعث شده دولت بایدن در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره در این کشور در مخمصه ای جدی گرفتار شود.

با گسترش سویه امیکرون در آمریکا تعداد ابتلای روزانه در این کشور از یک میلیون تن عبور کرده و تعداد کشته ها نیز همیشه نزدیک هزار تن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم؛ هدیه بایدن به شهروندان بزرگ ترین اقتصاد جهان!

تورم؛ هدیه بایدن به شهروندان بزرگ ترین اقتصاد جهان!