مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:452022-01-20اجتماعي

اعلام زمان بازگشت به آموزش های حضوری در مدارس/افت تحصیلی 60 درصدی دانش آموزان


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چاره ای نداریم جز اینکه به آموزش های حضوری برگردیم، در پاسخ به اینکه آموزش های حضوری از چه زمانی اجرا می شود؟ گفت: - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چاره ای نداریم جز اینکه به آموزش های حضوری برگردیم، در پاسخ به اینکه آموزش های حضوری از چه زمانی اجرا می شود؟ گفت: برنامه آموزش و پرورش این است که در شروع نیمسال دوم تحصیلی، آموزش ها را به سمت آموزش های حضوری ببرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد با بیان اینکه دور بودن دانش آموزان از آموزش های حضوری تبعاتی در پی داشت اظهار کرد: متاسفانه شاهد افت تحصیلی 50 تا 60 درصدی دانش آموزان هستیم؛ به ویژه در مقطع دبستان موضوع اجتماعی پذیری و جمع پذیری دانش آموزان و همچنین تحرک بچه ها دچار اشکال شد.

وی افزود: از طرفی متاسفانه در آموزش های غیرحضوری چالش های جدی داریم و تعداد زیادی از دانش آموزان ما امکان دسترسی به آموزش های حضوری را ندارند.

به علاوه اینکه حضور در فضای مجازی تبعاتی دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه چاره ای نداریم جز اینکه به آموزش های حضوری برگردیم، در پاسخ به اینکه آموزش های حضوری از چه زمانی اجرا می شود؟ گفت: خوشبختانه در تمام مدارس روستایی و شهری کم جمعیت آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بازگشت به آموزش های حضوری در مدارس/افت تحصیلی 60 درصدی دانش آموزان

اعلام زمان بازگشت به آموزش های حضوری در مدارس/افت تحصیلی 60 درصدی دانش آموزان