مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:452022-01-20اقتصادي

حوزه مسئولیت ها در شهر لجستیکی چابهار کارآمدی بیشتری داشته باشد


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در همایش لجستیک چابهار اظهار کرد: همه افراد فعال در حوزه لجستیک و شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل که با باور و نگاه توسعه محور فعالیت می کنند حضورشان را در این همایش یک ارزش برای خانواده لجستیک می دانیم و امیدواریم بتوانیم .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در همایش لجستیک چابهار اظهار کرد: همه افراد فعال در حوزه لجستیک و شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل که با باور و نگاه توسعه محور فعالیت می کنند حضورشان را در این همایش یک ارزش برای خانواده لجستیک می دانیم و امیدواریم بتوانیم آنچه را که شایسته این سرزمین است بر پایه پتانسیل و ظرفیتی که میراث ذاتی کشور ما است را در مسیری قرار دهیم که حاصل آن توسعه ای باشد که آثار آن را در اقتصاد ملی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عبدالرحیم کُردی ادامه داد: از چابهار که به عنوان یکی از چهار شهر لجستیکی کشور در سند آمایش لجستیک معرفی شده و بنا است که پایتخت دریایی ایران باشد این انتظار هست که در حوزه مسئولیت ها و ماموریت های اصلی خود نقش موثر و کارآمدی بپذیرد.

کُردی گفت: حوزه صنعت با پتروشیمی و فولاد ویژگی بارز چابهار است اما هرآنچه که در حوزه صنعت و فعالیت، در این منطقه بر پایه ویژگی هایی که به عنوان ماموریت دنبال می شود را بخواهیم پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه مسئولیت ها در شهر لجستیکی چابهار کارآمدی بیشتری داشته باشد

حوزه مسئولیت ها در شهر لجستیکی چابهار کارآمدی بیشتری داشته باشد