مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:402022-01-20سياسي

ضرورت تامین اعتبار فوری برای جبران خسارت کشاورزی مردم سیل زده جنوب کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار تامین اعتبار فوری جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تاسیسات زیربنای و بخش کشاورزی مردم سیل زده جنوب کرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواستار تامین اعتبار فوری جبران خسارت و بازسازی اماکن مسکونی و تاسیسات زیربنای و بخش کشاورزی مردم سیل زده جنوب کرمان شد.

 در این نامه آمده است: از اوایل هفته جاری و با ورود سامانه بارشی جدید به استان کرمان منجر به بارندگی بی سابقه در ارتفاعات جنوب استان کرمان شد که طی 24 ساعت در برخی نقاط بارندگی بیش از 200 میلیمتر گزارش شد.

 در ادامه این نامه آورده است: تا کنون حدود 25 هزار نفر و بیش از 6 هزار خانه درگیر سیل در جنوب استان کرمان شدند که از این تعداد بیش از 3 هزار خانه در رودبار جنوب قرار دارند که امکان امدادرسانی زمینی به آنها به دلیل باتلاقی بودن منطقه در بسیاری از روستاها مقدور نیست و در برخی از مناطق غیرممکن است.

 برآوردها حاکی از آن است تا کنون در مجموع حدود 330 روستا در استان کرمان تحت تأثیر سیل قرار گرفته اند که بیش از 290 روستا در شهرستان رودبار جنوب درگیر سیل اند و راه آنها مسدود است، 80 روستای کوهستانی در این منطقه به دلیل قطع ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین اعتبار فوری برای جبران خسارت کشاورزی مردم سیل زده جنوب کرمان

ضرورت تامین اعتبار فوری برای جبران خسارت کشاورزی مردم سیل زده جنوب کرمان