مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:402022-01-20بين الملل

استقبال امارات از بررسی افزودن مجدد نام انصارالله در فهرست تروریسم آمریکا


امارات امروز (پنجشنبه) از تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای بررسی درج نام انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی استقبال کرد.

- امارات امروز (پنجشنبه) از تصمیم رییس جمهوری آمریکا برای بررسی درج نام انصارالله یمن در فهرست سازمان های تروریستی استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت امارات در واشنگتن امروز (پنجشنبه) با انتشار توییت جدیدی، از اظهارات جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در خصوص بررسی درج مجدد نام انصارالله در فهرست تروریسم استقبال کرد.

این سفارت خانه اظهار داشت: این مسئله کاملا روشن است و دلیل آن شلیک موشک های بالستیک و موشک های کروز به اهداف غیر نظامی با تداوم تجاوز و تغییر مسیرهای راه حل نزد ملت یمن است.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا عصر چهارشنبه در پاسخ به سوالی در کنفرانس خبری در خصوص اینکه آیا درج مجدد نام انصارالله به عنوان سازمان تروریستی را تایید می کند، گفت، در حال بررسی است.

پس از گذشت دو روز از عملیات توفان یمن و حمله به اهدافی در ابوظبی، پایتخت امارات، یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگن روز چهارشنبه از دولت آمریکا خواست تا گروه انصارالله یمن را مجددا در لیست سازمان های تروریستی درج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال امارات از بررسی افزودن مجدد نام انصارالله در فهرست تروریسم آمریکا

استقبال امارات از بررسی افزودن مجدد نام انصارالله در فهرست تروریسم آمریکا