مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:352022-01-20اجتماعي

مسدود بودن 4 محور در زنجان/ تردد در همه محورها نیاز به زنجیر چرخ دارد


رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به مسدود بودن چهار محور زنجان - طارم، تهم- چورزق، تکاب به دندی و همچنین نیک پی به ماهنشان اشاره کرد و گفت: - محمد محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس به آغاز بارش ها از صبح امروز روز سطح استان زنجان اشاره و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی انجام شده این بارش ها تا اواخر امروز ادامه خواهد داشت.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به مسدود بودن چهار محور زنجان- طارم، تهم- چورزق، تکاب به دندی و همچنین نیک پی به ماهنشان اشاره و تصریح کرد: تردد در همه محورهای استان زنجان نیاز به زنجیر چرخ دارد.

وی به وقوع کولاک برف در محورهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: کاربران جاده ضمن رعایت سرعت مطمئنه جوانب احتیاط را برای تردد در همه محورهای استان مد نظر داشته باشند.

محمدی با تاکید بر پرهیز از انجام سفرهای غیر ضروری، گفت: در صورت ضرورت سفر رانندگان با کسب اطلاع از وضعیت محورها همه تجهیزات ایمنی لازم برای شرایط زمستانی از جمله پوشش گرم،  سوخت کافی و اطمینان از سلامت خودرو را را قبل از آغاز سفر مد نظر داشته باشند.

رییس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از مسدود شدن چندین باره راه های بازگشایی شده طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن 4 محور در زنجان/ تردد در همه محورها نیاز به زنجیر چرخ دارد

مسدود بودن 4 محور در زنجان/ تردد در همه محورها نیاز به زنجیر چرخ دارد