مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:352022-01-20سياسي

بی برنامگی در سرمایه گذاری در اردبیل هیچ ثمری به همراه ندارد


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: بی برنامگی در حوزه سرمایه گذاری بخش صنعتی و کشاورزی هیچ ثمره و نتیجه ای به همراه ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو صبح پنجشنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی ضرورت حضور نمایندگان 3 قوه را در این جلسات یادآور شد و اظهار کرد: باید اسم این شورا را شورای حاکمیت و بخش خصوصی گذاشت چرا که دستگاه قضا در کنار 2 قوه دیگر حضور مؤثر در این جلسات در سطح ملی و استانی دارند.

وی ضرورت دوراندیشی و برنامه ریزی را در توسعه سرمایه گذاری ها و حمایت از بخش خصوصی یادآور شد و تصریح کرد: ما دچار بی برنامگی و اقدامات غیرکارشناسی در حوزه سرمایه گذاری هستیم در حالی که باید با دوراندیشی و تدبیری مناسب به سمتی حرکت کنیم تا مشکلات و نارسایی ها رفع و زمینه یک حرکت قابل قبول در حوزه های مختلف فراهم آید.

رییس کل دادگستری استان اردبیل به گلایه های مطرح شده از سوی سرمایه گذاران واحدهای گلخانه ای اشاره کرد و گفت: چرا باید شهرکی را در وسعت یک هزار و 600 هکتار بسترسازی کنیم که در آن امکانات اولیه برق، آب و گاز وجود نداشته باشد و یا به تناسب توسعه واحدهای گلخانه ای امکان بهره مندی از این زیرساخت ها فراهم نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی برنامگی در سرمایه گذاری در اردبیل هیچ ثمری به همراه ندارد

بی برنامگی در سرمایه گذاری در اردبیل هیچ ثمری به همراه ندارد