مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:352022-01-20سياسي

همدان دیروز و امروز از قاب دوربین استعدادی


اگر قاب دوربین او از خیابان های قدیمی، مردم آن روزگار و برف های سنگین که این دیار به آن شهرت دارد، نبود؛ تنها یک روایت شفاهی به جا می ماند و ما هرگز نمی توانستیم تصوری از گذشتگان داشته باشیم اما جرأت استعدادی باعث شد تا همدان دیروز و امروز قابل فهم تر باشد .

- خبرگزاری فارس-همدان؛ می توان گفت یک شهر مدیون اوست چراکه  ثبت و ضبط گذشته های همدان را از او داریم، از همان روزهای هشت سالگی که دوربین به دست گرفت و نخستین بار عکسش را از ساخت آرامگاه بوعلی به ثبت رساند، عاشق دوربین شد و قاب هایی که ثبت می کرد.

خیابان های قدیمی، آدم ها و رویدادهای مهم تاریخ معاصر را با دوربینش ثبت کرده و امروز از مهمترین اسناد و آثار برای بررسی تاریخ همدان به شمار می رود، گویی دیدن همدان گذشته تنها از دوربین محمدمهدی استعدادی امکان پذیر است.

اگر قاب دوربین او از خیابان های قدیمی، مردم آن روزگار و برف های سنگین که این دیار به آن شهرت دارد، نبود؛ تنها یک روایت شفاهی به جا می ماند و ما هرگز نمی توانستیم تصوری از گذشتگان داشته باشیم اما جرأت استعدادی باعث شد تا همدان دیروز و امروز قابل فهم تر باشد او چشمان مردم همدان است تا جهان باقیست.

  عشق به هنر از همان روزهای نوجوانی در او شعله می زند و با استمرار و پایداری در این حوزه هنر عکاسی را به اوج خود می رساند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان دیروز و امروز از قاب دوربین استعدادی

همدان دیروز و امروز از قاب دوربین استعدادی