مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:352022-01-20فناوري

رفع موانع توسعه فیبر نوری با حمایت وزارت ارتباطات قابل انجام است


مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: توسعه فیبر نوری به یکی از اساسی ترین راه های دسترسی به اینترنت پرسرعت تبدیل شده است.

- به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین زیرساخت های ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به ویژه اینترنت با کیفیت و پرسرعت است، افزود: ارائه خدمات نوین بر بستر فیبر نوری، همواره روشی مطمئن و پایدار برای حوزه های ارتباطی به شمار می رود و در برخی کشورها چندین دهه است که استفاده می شود و ارتباط بر این بستر به عنوان یک شبکه با ظرفیت بالا و امن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه های ارائه ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است ، گفت : فیبر نوری به دلیل امکان ارائه سرویسی پرسرعت و باثبات همواره روشی مطمئن برای اتصال به شمار می رفته و در برخی کشورهای پیشرو چندین دهه است همچنان ارتباط از این طریق به عنوان یک سرویس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توسعه فیبرنوری در کشور، وضعیت سرعت و کیفیت اینترنت بهبود پیدا خواهد کرد و این امر با توجه و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع توسعه فیبر نوری با حمایت وزارت ارتباطات قابل انجام است

رفع موانع توسعه فیبر نوری با حمایت وزارت ارتباطات قابل انجام است