مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:302022-01-20سياسي

مردم را به مهاجرت معکوس به روستاها تشویق کنیم


باید از توسعه مهاجرت روستاییان به شهرها و به ویژه کلاشهرها جلوگیری کرده و آنها را به مهاجرت معکوس تشویق کنیم.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: باید از توسعه مهاجرت روستاییان به شهرها و به ویژه کلاشهرها جلوگیری کرده و آنها را به مهاجرت معکوس تشویق کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد پنج شنبه 30 دی ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان، با اشاره اینکه بنیاد مسکن یادگار امام(ره) و مجموعه انقلابی پویا و حائز اهمیت است، افزود: این بنیاد در روستاها خدمات خوبی ارائه می دهد و در دولت سیزدهم که توجه ویژه ای به روستاها دارد باید تحولات خوبی در روستاها شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات بنیاد مسکن طرح هادی است و نقشی که طرح جامع شهری برای شهرها دارد طرح هادی در روستاها دارد، تصریح کرد: باید از توسعه مهاجرت روستاییان به شهرها و به ویژه کلاشهرها جلوگیری کرده و آنها را به مهاجرت معکوس تشویق کنیم.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: اگر بخواهیم روستاها آباد و پر نشاط باشد باید طرح آنها را خوب ببینیم و بازنگری طرح های هادی روستاها به شکل مناسب در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز و اقدامات بی رویه و خودسرانه در روستاها گرفته شود، عنوان کرد: همچنین بنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم را به مهاجرت معکوس به روستاها تشویق کنیم

مردم را به مهاجرت معکوس به روستاها تشویق کنیم