مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:302022-01-20سياسي

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با صهیونیسم و شهید راه آزادی قدس بود


مولای محمد الطیب استاد علوم سیاسی دانشگاه تلمسان الجزایر در دیدار با سید جلال میرآقایی جعفری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، سطح علمی دانشگاه ها و مراکز علمی ایران را شگفت آور توصیف کرد.

- به نقل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تلمسان الجزایر که جهت ارائه گزارشی از سفر خود به جمهوری اسلامی ایران و شرکت در کنفرانس حمایت از مقاومت اسلامی به دیدار نماینده فرهنگی ایران آمده بود، شهید قاسم سلیمانی را قهرمان مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم و شهید راه آزادی قدس شریف توصیف کرد و اظهار داشت: در سفر به کرمان به زیارت مزار شریف این قهرمان خداجوی امت اسلامی رفتم و از روح بلندش استمداد طلبیدم.

تهران پایتختی پیشرفته، پرتحرک و همیشه بیدار است وی با ابراز شگفتی از زیبایی، پیشرفت و تمیزی پایتخت جمهوری اسلامی ایران، تهران را پایتختی پیشرفته، پرتحرک و همیشه بیدار توصیف کرد و جایگاه علمی کشورمان را ستود.

جایگاه علمی ایران در اختراعات، اکتشافات و پیشرفت های علمی خیره کننده است.

مولای محمد الطیب با تأکید بر ایده بزرگ مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تمدن نوین اسلامی، دانشمندان جوان کشورمان را نقطه امید آینده امت اسلام دانست و جایگاه علمی ایران در اختراعات، اکتشافات و پیشرفت های علمی در زمینه های علوم فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با صهیونیسم و شهید راه آزادی قدس بود

شهید سلیمانی قهرمان مبارزه با صهیونیسم و شهید راه آزادی قدس بود