مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:252022-01-20سياسي

حرف محرومان باید شنیده شود/ لزوم افزایش نشاط اجتماعی از طریق تغییر رویه ها


استاندار اصفهان با اشاره به لزوم افزایش نشاط اجتماعی، گفت: می خواهیم برخی طرح های فرهنگی را خودمان دنبال کنیم که هزینه ها را بالا می برد، در صورتی که مجموعه های فرهنگی در همان شهر وجود دارند که در شهر کارهای فاخر انجام می دهند و می توان از ظرفیت آن ها استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان صبح روز در اجلاس رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های استان اصفهان اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر روستا در ساختار قانون ایجاد شد تا اراده مردم را در بخش هایی از حاکمیت تجلی دهد و مردم در تصمیم گیری امور سهیم باشند.

وی ادامه داد: دایره فعالیت این شوراها بسیار وسیع است و ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، اقتصادی، سلامت، بهداشت، معیشتی و خدمات را شامل می شود که به جایگاه و اهمیت نقش شوراها در توسعه و اعتلای شهر اشعار دارد؛ دایره مسؤولیت بالای شوراها نشان از اهمیت و جایگاه آن است و باید برای انجام آن ابزار لازم فراهم شود تا با آن تصمیم گیری لازم انجام شود.

مرتضوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و آرای مردم از جمله این ابزارها است و بنابراین هرچه در حوزه یادگیری و بهره گیری از تصمیمات دیگران کار کنیم، تصمیمات ما دوام بیشتری دارد و در غیر این صورت دچار روزمرگی می شویم که در پرتو آن اعتماد عمومی از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف محرومان باید شنیده شود/ لزوم افزایش نشاط اجتماعی از طریق تغییر رویه ها

حرف محرومان باید شنیده شود/ لزوم افزایش نشاط اجتماعی از طریق تغییر رویه ها