مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:252022-01-20سياسي

جوکار: تمام خدمات کارتی کشور باید از طریق کارت ملی هوشمند ارائه شود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارت ملی هوشمند جایگاه خود در کشور را به دست نیاورده است، گفت: تمام خدمات کارتی کشور باید از طریق کارت ملی هوشمند ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز در جریان دیدار با جمعی از مدیران و پرسنل سازمان ثبت احوال، اظهار کرد: کارت ملی هوشمند متاسفانه جایگاه واقعی که برای آن تعریف شده بود را نتوانست در کشور به دست آورد.

وی افزود: این کارت قرار بود کاربری های مختلفی داشته باشد در صورتی که همین الان اگر کارت را به دستگاه یا اداره ای ارائه کنیم درخواست کپی می کنند درحالی که این نقص و مشکل به حساب می آید و نباید این طور باشد.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که کد ملی نشان هویت فرد و شخص است خاطرنشان کرد: اگر شخصی به جایی مراجعه کرد و کد ملی خود را ارائه کرد باید تمام مسائل مرتبط با وی مشخص باشد.

جوکار تصریح کرد: به نظر می رسد هنوز پایگاه داده ثبت احوال لینک و ارتباط خودش را با دیگر دستگاه به درستی برقرار نکرده و مشکل اصلی هم در همین است که هماهنگی لازم در میان دستگاه های مختلف در بهره برداری از این پایگاه داده وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: تمام خدمات کارتی کشور باید از طریق کارت ملی هوشمند ارائه شود

جوکار: تمام خدمات کارتی کشور باید از طریق کارت ملی هوشمند ارائه شود