مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:252022-01-20سياسي

شبکه سازی و جهانی سازی فعالیت های هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت 


به دعوت کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و مشارکت مجمع جهانی اهل بیت با حضور بیش از 100 هیئت مذهبی فعال از 12 کشور، شبکه سازی و جهانی سازی فعالیت هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت.

- در قم گرد هم آمدند تا راه های شبکه سازی در سطح ملی و بین المللی ورد بررسی قرار بدهند.

این گردهمایی با حضور مسئولان و نمایندگان هیئت هایی از هندوستان، پاکستان، افغانستان، بنگلادش، ترکیه، آرژانتین، جمهوری آذربایجان، روسیه، تاجیکستان، نیجریه، و تایلند و با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

حجت الاسلام نواب نماینده ولی فقیه در این نشست با استناد به روایاتی از ائمه علیهم السلام توجه و جلب قلوب به اهل بیت را از الطاف الهی و اراده حًرت حق و اولین وظیفه قدرشناسی از این موهبت الهی دانست و بیان داشت: برای موفقیت در این مسیر لازم است برنامه ریزی، تدبیر و عقلانیت و هم افزا و همگرا و متحد کار کنیم.

و الا تلاش ها بی ثمر خواهند بود.

حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین با خیرمقدم به شرکت کنندگان هیئت ها را قرارگاه فرهنگی و تریبون رسای آموزه های مکتب اهل بیت علیهم السلام دانست و گفت: به دلیل ویژگی مردمی همراه با عشق و علایق درونی و گستردگی آن می تواند به یک شبکه پایدار و مؤثر و پاک جهانی برای جهانی کردن پیام ها و ارزش ها و معارف حسینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی و جهانی سازی فعالیت های هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت 

شبکه سازی و جهانی سازی فعالیت های هیئت ها مورد بررسی قرار گرفت