مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:152022-01-20سياسي

دو مسئول کرمانی پای میز محاکمه می روند


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از احضار و تفهیم اتهام به دو مسئول استانی به دلیل ایجاد خلل در مسیر حمایت از تولید و عدم اجرای مصوبات ستاد استانی و سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی خبر داد.

- دادخدا سالاری در حاشیه جلسه اقتصاد مقاومتی درباره ضمانت اجرای مصوبات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در قوه قضاییه افزود: در این رابطه دو پرونده در معاونت حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: مجموعه قضایی استان کرمان دفاع تمام قد و قانونی از تولیدکنندگان به عنوان افسران جبهه اقتصادی کشور را در دستور کار قرار داده است و با برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی تلاش می کند که بهترین راهکارهای قانونی جهت تسهیل کار واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها را فراهم کند.

مدعی العموم در استان کرمان خاطرنشان کرد: بارها به مدیران مربوطه تذکر داده شده است که عدم اجرای مصوبات قانونی و کارشناسی شده ستاد استانی اجرای کلی سیاست های اقتصاد مقاومتی مسئولیت کیفری و قضایی به دنبال دارد و از این رو مدیرانی که همکاری لازم به منظور حل مشکلات موجود را نداشته اند به دادسرای کرمان احضار شده و تفهیم اتهام آنها نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مسئول کرمانی پای میز محاکمه می روند

دو مسئول کرمانی پای میز محاکمه می روند