مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:002022-01-20سياسي

فرزندان مرحوم رفسنجانی نباید برای جلب توجه واقعیت ها را تحریف کنند


معاون سیاسی بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: توصیه بنده به فرزندان مرحوم هاشمی این است که جهت جلب توجه رسانه ای و باقی ماندن در صحنه سیاست واقعیت ها را تحریف نکنند.

- مهدی هاشم زاده  در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات اخیر یکی اعضای خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: علارغم گذشت پنج سال از فوت مرحوم آقای هاشمی گاها شاهد اظهار نظرهای عجیبی از فرزندان آن مرحوم هستیم که ظاهرا بنا دارند از جسم بی جان پدر خود نیز سوء استفاده کنند.

هاشم زاده با یادآوری تاکید مهدی هاشمی برای گرفتن عکس از زاویه مشخص و با ژست غمگین در آمبولانس حامل تابوت پدرشان اذعان کرد: توصیه بنده به فرزندان مرحوم هاشمی  این است که جهت جلب توجه رسانه ای برای باقی ماندن در صحنه سیاست بیش از پیش چهره شخصیت کم نظیر از نسل اول مبارزان ضد ستم شاهی و از رنج دیدگان راه پرافتخار انقلاب اسلامی را مخدوش نکنند.

این فعال دانشجویی ادامه داد: ادعاهای بدون سند و مدرک در مورد مرحوم هاشمی بجای اینکه از طرف خانواده ایشان رد شود بیشتر دامن زده می شود که نه تنها اینکار شایسته نیست بلکه محل تعجب است.

هاشم زاده با بیان اینکه هزینه آفرینی برای بعضی مسئولین توسط فرزندان آنها ظاهرا پایانی ندارد، گفت: تا وقتی فرزندان آقایون بعضا آینده و حی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان مرحوم رفسنجانی نباید برای جلب توجه واقعیت ها را تحریف کنند

فرزندان مرحوم رفسنجانی نباید برای جلب توجه واقعیت ها را تحریف کنند