مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:002022-01-20اجتماعي

پروانه فعالیت 30دستگاه تاکسی پارک شده در سنندج لغو شد


شهردار سنندج دقایقی قبل از خیابان کانی کوزله سنندج بازدید کرد که متاسفانه 30 دستگاه تاکسی بجای خدمات رسانی به شهروندان بدون هیچ مشکلی در معبر اصلی پارک شده بود که با دستور شهردار سنندج پروانه فعالیت این تاکسی ها لغو شد.

- سید انور رشیدی اظهار داشت: یکی از گلایه بحق شهروندان سنندجی از شهرداری در این روزهای برفی نبود ناوگان حمل و نقل عمومی بویژه تاکسی در سطح شهر بود.

وی بیان کرد : در شرایط عادی بیش از 3 هزار تاکسی در سطح شهر حضور دارند که به نظر تمام کارشناسان حضور این مقدار تاکسی باعث ترافیک در سطح شهر است.

شهردار سنندج بیان کرد: در این شرایط برفی انتظار می رفت که ناوگان تاکسی رانی در راستای خدمات رسانی به شهروندان فعال باشند که متاسفانه اینگونه نبود و مشکلاتی برای شهروندان بوجود آورد.

رشیدی افزود: صبح امروز از خیابان کانی کوزله بازدید داشتیم که متاسفانه 30 دستگاه تاکسی بدون هیچ مشکلی بجای حضور در سطح شهر و جابجایی مسافران پارک شده بود.

وی از لغو پروانه فعالیت این 30 دستگاه تاکسی در خیابان کانی کوزله خبر داد و تاکید کرد: سازمان حمل و نقل از طریق سامانه پیامکی به رانندگان تاکسی اطلاع رسانی نماید که در صورت عدم فعالیت در این روزها پروانه کاری آنها لغو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه فعالیت 30دستگاه تاکسی پارک شده در سنندج لغو شد

پروانه فعالیت 30دستگاه تاکسی پارک شده در سنندج لغو شد