مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:502022-01-20اجتماعي

شرکت گاز ایلام در آماده باش کامل است


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته درخصوص خطر سیل در استان، این شرکت همه امکانات خود را برای مقابله با هرگونه حوادث طبیعی احتمالی آماده کرده و در آماده باش کامل است.

- عباس شمس الهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه برای مقابله با وقوع هرگونه حوادث احتمالی از جمله سیل، قطع گاز ناشی از بارش ها و ورود توده هوای سرد در زمستان آمادگی کامل دارد، گفت: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته درخصوص خطر سیل در استان، این شرکت همه امکانات خود را برای مقابله با هرگونه حوادث طبیعی احتمالی آماده کرده است.

وی افزود: شرکت گاز استان با آمادگی کامل برای مقابله با وقوع حوادث احتمالی طبیعی، غیرمترقبه یا هر گونه حوادث دیگر، اتفاقات را در شبکه توزیع گاز مدیریت می کند تا آحاد مختلف مردم در مصرف گاز دچار کمبود یا مشکل نشوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی درباره احتمال شدت بارندگی ها در اقصی نقاط استان، همه کارکنان شرکت گاز در واحد های ستادی و شهرستان ها در حالت آماده باش بوده، همچنین تجهیزات شرکت گاز نیز برای مقابله با حوادث آماده به کار هستند و تاُسیسات و شبکه گازرسانی استان به طور مداوم رص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت گاز ایلام در آماده باش کامل است

شرکت گاز ایلام در آماده باش کامل است