مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:402022-01-20سياسي

آغاز به کار بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان


محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: بیست وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» کار خود را روز شنبه دوم بهمن ماه از محل گلزار شهدا و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می کند.

- آغاز به کار بیست وهفتمین جشنواره ملی"شعر رضوی" از گلزار شهدای کرمان ایسنا/کرمان محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی کار خود را روز شنبه دوم بهمن ماه از محل گلزار شهدا و مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیزاده با اعلام این خبر، ادامه داد: پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، مراسم رسمی افتتاح جشنواره در همان محل برگزار شده و سپس شعرا به قرائت اشعار خود می پردازند.

علیزاده با اشاره به برگزاری برنامه ها و نشست های جنبی و تخصصی این دوره از جشنواره افزود: سال گذشته به واسطه محدودیت های ناشی از کرونا امکان برگزاری این محافل تخصصی فراهم نشد، اما در سال جاری و در عصر روز افتتاحیه، برنامه شعری محفل الفت شاعران از ساعت 18 در محل بیت الزهرا(س) برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: در روز یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت 14:30 نشست تخصصی و کارگاه شعر با حضور داوران و شاعران مهمان و جمعی از شاعران استان در سالن مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان

آغاز به کار بیست وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی از گلزار شهدای کرمان