مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:352022-01-20اقتصادي

روزانه 1500 تن زباله در البرز تولید می شود


در استان روزانه هزار و 500 تن زباله تولید و وارد سایت دفن زباله حلقه دره می شود که در ابتدا باید در راستای کاهش این میزان از مبدا فرهنگسازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در جلسه بررسی وضعیت پسماند استان البرز که در دفتر استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در اقدام برای ساماندهی وضعیت حلقه دره افزود: این مکان مدت ها است که مقصدی برای انباشت زباله شده ولی هیچ اقدام مؤثری در راستای ساماندهی آن صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: از شهرداری کرج انتظار می رود در کمترین زمان ممکن اقدامات خود را برای ساماندهی حلقه دره آغاز کند و در این رابطه هر هفته گزارش ارائه دهد.

عبداللهی گفت: از هزار و 500 تن زباله ای که وارد حلقه دره می شود 900 تن به کرج تعلق دارد از این رو باید هر چه سریع تر روند تفکیک، تجمیع، حمل، دفع و راه اندازی زباله سوز در این مکان آغاز شود.

وی افزود: آوارهای ساختمانی نیز یکی از معضلات این استان محسوب می شوند که برنامه ریزی برای بازیافت این نخاله ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار البرز گفت: از سوی دیگر مردم باید در راستای کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا آموزش ببینند و مسئولان را در این مسیر یاری کنند چراکه افزایش تولید زباله و عدم بازیافت صحیح، می تواند آسیب های فراوانی برای محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 1500 تن زباله در البرز تولید می شود

روزانه 1500 تن زباله در البرز تولید می شود