مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20سياسي

رزمایش مرکب «کمربند امنیت دریایی 2022» برگزار می شود


رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با حضور ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در شمال اقیانوس هند برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با حضور یگان های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه فردا (جمعه) در منطقه شمال اقیانوس هند برگزار می شود.

امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با اعلام این خبر، گفت: در این رزمایش علاوه بر یگان های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یگان های شناوری کشورهای چین و روسیه نیز حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این سومین رزمایش مرکب است که با حضور کشورهای ایران، چین و روسیه برگزار می شود و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، افزود: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با شعار باهم برای صلح و امنیت و در منطقه ای به وسعت 17 هزار کیلومتر مربع، با پیام صلح و دوستی برگزار می شود.

سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 با بیان اینکه این رزمایش برابر برنامه های از پیش تعیین شده در شمال اقیانوس هند برگزار می شود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رزمایش تحکیم امنیت و مبانی آن در منطقه و گسترش همکاری های چندجانبه میان سه کشور و نشان دادن حُسن نیت و توانایی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مرکب «کمربند امنیت دریایی 2022» برگزار می شود

رزمایش مرکب «کمربند امنیت دریایی 2022» برگزار می شود