مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20سياسي

شهرداران و استانداران ما تلاش کنند بین برخی شهرها و غزه خواهرخواندگی شکل گیرد


رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر اینکه باید غزه را زنده نگه داریم، گفت: در این راستا تلاش شده است تا در هر شهر، منطقه، - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر اینکه باید غزه را زنده نگه داریم، گفت: در این راستا تلاش شده است تا در هر شهر، منطقه، میدان و خیابان و مدرسه ای به نام غزه نام گذاری شود و امیدواریم شهرداران و استانداران ما تلاش کنند بین برخی شهرها و غزه خواهر خواندگی به وجود آید.

مردم ایران و فلسطین باید بیشتر با هم ارتباط داشته باشند و مودت در بین آنان بیشتر شود و همکاری بین ایران و فلسطین روز به روز گسترش یابد.

حجت الاسلام محمدحسن اختری، شامگاه 29 دی ماه در همایش روز غزه که در تالار همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه روز غزه روز ظهور و بروز پیروزی است، اظهار کرد: بحث اول در خصوص فلسطین و مقاومت مربوط به پیروزی هایی است که در تاریخ ما و عصر حاضر در غزه مشاهده می کنیم.

در واقع این دوره از زندگی ما دورانی است که ما شاهد تحقق سنت های الهی هستیم.

وی با بیان اینکه این سنت ها توانسته در میان همه مسلمانان و مظلومان امیدآفرینی کند، ادامه داد: یکی از سنت هایی که خدا در قرآن بر آن تاکید کرده، سنت مقاومت است که یک سنت طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران و استانداران ما تلاش کنند بین برخی شهرها و غزه خواهرخواندگی شکل گیرد

شهرداران و استانداران ما تلاش کنند بین برخی شهرها و غزه خواهرخواندگی شکل گیرد