مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20سياسي

ضرورت ثبت جهانی پیام های اربعین/ فرصت خدمت به زائران حسینی


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از برنامه ریزی و آینده نگری، انجام کار عالمانه، همگرایی و تعاون به عنوان سه مؤلفه موفقیت در خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) نام برد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب در گردهمایی مسئولان هیئت های مذهبی خارجی که به همت کمیته آموزشی فرهنگی ستاد مرکزی اربعین برگزار شد، خدمت به زائران امام حسین (ع) را توفیق الهی خواند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد آرزو می کنند خادم راه امام حسین (ع) باشند، توجه ویژه آن حضرت به خادمان زائرانش را از کرامت و منزلت آن حضرت عنوان و به حاضران توصیه کرد که فرصت بی نظیر خدمت به زائران امام حسین (ع) را قدر بدانند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت همچنین فرصت خدمت به زائران اباعبدالله (ع) را کوتاه خواند و خدمت به مردم به ویژه زائران اربعین را نیازمند حرکت جهادی دانست.

نواب خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا فرصت خدمتی را که با توفیق الهی برای ما حاصل شده است به بهترین شکل انجام دهیم.

وی در ادامه به بیان سه مؤلفه موفقیت در خدمت به زائران امام حسین (ع) پرداخت و گفت: نخستین مؤلفه برنامه ریزی و آینده نگری است؛ چراکه کار بدون برنامه و آینده نگری دچار مشکل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ثبت جهانی پیام های اربعین/ فرصت خدمت به زائران حسینی

ضرورت ثبت جهانی پیام های اربعین/ فرصت خدمت به زائران حسینی