مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20دانش

مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به آنکه مقرر شده است مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آن ها خالی مانده، همراه با رشته محل های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 انجام شود، - مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 1400 تنها تا فردا جمعه اول بهمن ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به آنکه مقرر شده است مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محل هایی که ظرفیت آن ها خالی مانده، همراه با رشته محل های جدید در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 انجام شود، متقاضیانی که در آزمون آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند تا فردا جمعه یکم بهمن ماه بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون، نسبت به انتخاب کدرشته محل های مورد علاقه خود که در سایت سازمان سنجش درج شده (حداکثر 100 کدرشته محل) از مجموعه های امتحانی مجاز اقدام کنند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت باقیمانده پس از مطالعه دقیق اطلاعیه های سازمان سنجش به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل های انتخابی اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل در این فرصت نسبت به مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به پایان می رسد

مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ارشد 1400 فردا به پایان می رسد