مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20سياسي

عملکرد مدیریت شهری ایلام برای مقابله با بارش برف ضعیف است


عملکرد مجموعه مدیریت شهری ایلام برای مقابله با بارش برف ضعیف است.

- ، علی اکبر بسطامی صبح امروز پنجشنبه با حضور در سطح شهر ایلام و محورهای مواصلاتی از روند خدمات رسانی در زمان بارش برف بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

بسطامی در حاشیه این بازدیدها در تماس تلفنی با بهرام نیا استاندار ایلام، بر لزوم بسیج تمامی دستگاه ها به منظور برطرف کردن مشکلات موجود تاکید کرد و گفت: بعد از چندین سال انتظار خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد نزول رحمت الهی هستیم و به همین دلیل انتظار می رود که مدیران با خدمت رسانی به موقع به مردم اجازه ندهند که کمبود خدمات و امکانات این شیرینی را تلخ کند.

نماینده مردم ایلام با انتقاد از مدیریت بحران استانداری ایلام اظهار داشت: با توجه به پیش بینی های کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش سنگین برف طی روز پنج شنبه، می بایست تمامی تمهیدات لازم جهت اطلاع رسانی دقیق و جلوگیری از بروز مشکلات توسط مدیریت بحران استانداری ایلام اندیشیده می شد.

وی هم چنین عملکرد مجموعه مدیریت شهری ایلام در مقابله با بارش برف در سطح شهر ایلام را ضعیف و نامطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در چنین مواردی نقش مسئولین بسیار پر رنگ تر خواهد شد و عدم حضور مسئولین و نیروهای مدیریت شهری در این شرایط ویژه به هیچ عنوان قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مدیریت شهری ایلام برای مقابله با بارش برف ضعیف است

عملکرد مدیریت شهری ایلام برای مقابله با بارش برف ضعیف است