مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20اقتصادي

صادرات ایران به روسیه تا 4 سال آینده افزایش 15 برابری خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک رییس سازمان توسعه تجارت در برنامه تیتر امشب چهارشنبه 29 دی ماه شبکه خبر گفت: مراودات تجاری روسیه با دنیا حدود 600 میلیارد دلار است، - رییس سازمان توسعه تجارت گفت: برنامه حداقلی را تعریف کرده ایم که بر اساس آن تا 4 سال آینده صادرات ما به روسیه به 7.

5 میلیارد دلار برسد یعنی 15 برابر افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا پیمان پاک رییس سازمان توسعه تجارت در برنامه تیتر امشب چهارشنبه 29 دی ماه شبکه خبر گفت: مراودات تجاری روسیه با دنیا حدود 600 میلیارد دلار است، اما سهم ایران از واردات 300 میلیارد دلاری روسیه، از حدود 350 تا 400 میلیون دلار بیشتر نیست.

پیمان پاک با بیان اینکه اقتصاد روسیه و ایران می تواند مکمل هم باشد، افزود: ایران ظرفیت خوبی در بخش های مختلف از جمله کشاورزی برای صادرات و تأمین کالا ها و محصولات مورد نیاز روسیه دارد و می تواند بخش عمده ای از واردات 8 میلیارد دلاری روسیه در بخش کشاورزی را تأمین کند.

رییس سازمان توسعه تجارت با اشاره به لزوم فراهم شدن و توسعه زیرساخت های لازم برای صادرات افزود: برنامه ما افزایش دو برابری صادرات غیر نفتی کشور و رساندن آن به عدد 70 میلیارد دلار است و ظرفیت های خوبی برای رسیدن به این هدف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات ایران به روسیه تا 4 سال آینده افزایش 15 برابری خواهد داشت

صادرات ایران به روسیه تا 4 سال آینده افزایش 15 برابری خواهد داشت