مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 11:252022-01-20اقتصادي

احتمال افزایش 800 درصدی مالیات سیگار


رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از احتمال افزایش 800 درصدی مالیات سیگار در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت که تولیدکنندگان توان پرداخت این مبلغ را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا تاجدار، در نشستی خبری در واکنش به مصوبه کمیسیون تلفیق درباره تصویب دوباره مالیات نخی برای سیگار، گفت: تصویب مجدد مالیات نخی در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی بدون توجه به تجمیع عوارض و مالیات در قالب قانون دائمی ارزش افزوده و پیش بینی افزایش پنج درصدی واحد درصدی سالانه در آن که از سیزدهم دی ماه اجرایی شده قابل تامل است.

وی افزود: بنا بر اطلاعاتی که به دست ما رسیده، مبنای تصمیم گیری، ارائه اطلاعات یک پژوهش غیر قابل استناد و غیر قابل انتشار از سوی پیشنهاددهندگان در جلسه بوده است.

البته باز هم همانند گذشته و برخلاف نص صریح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار، هیچ گونه نظر خواهی از انجمن تخصصی هنگام بررسی و تصویب آن نشده است.

به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی، این در حالی است که تولید کنندگان داخلی برندهای ایرانی در پرداخت عوارض و مالیات مصوب فعلی با مشکلات جدی مواجه بوده و در 9 ماهه امسال میزان تولید و فروش آن ها حداقل 10 درصد کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال افزایش 800 درصدی مالیات سیگار

احتمال افزایش 800 درصدی مالیات سیگار