مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:462022-01-20سياسي

آقایان شورا و شهردار یاسوج معطل چه هستید؟/این هم از اتحاد و یکدستی!


شورا و شهرداری یاسوج مجموعه ای کاملاً واحد و بدون هرگونه تنش و سر و صدا که کار را برای شهردار راحت می کند و نستهن مقدم باید با خیال راحت کار های شهر یاسوج را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ شورا و شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یک مجموعه کاملاً یک دست و با کمترین رای مخالف فقط یک نفر بوده که همین فرصت کار و خدمت را برای آنها آسان تر می کند.

مجموعه ای کاملاً واحد و بدون هرگونه تنش و سر و صدا که کار را برای شهردار راحت می کند و نستهن مقدم باید با خیال راحت کار های شهر یاسوج را انجام داده و خواب راحتی داشته و دغدغه ای از بابت اعتراض و مخالفت ها نداشته باشد.

در گذشته آقایان شهردار یکی از دلایل عقب ماندگی شهر را مخالفت ها در درون مجموعه شورا می دانستند که امروز دیگر حتی یک مخالف هم در درون شورا وجود ندارد و آن یکی هم که رای موافق به شهردار نداده به گوشه رینگ رانده شده و تاکنون اعتراض و مخالفتی نسبت به رویه فعلی نداشته است.

با این تفاسیر باید از شهردار محترم شهر یاسوج پرسید که دلیل رکود و سکون در شهر چیست؟ چرا کوچه ها و معابر و حتی خیابان های اصلی چنین وضعیت نامطلوبی دارند، چرا پل چهارم راه اندازی نمی شود؟ دلیل پژمردگی و بی روح بودن فضای سبز چیست؟ دست اندازی ها و چاله چوله هایی که در روزگار سخت اقتصادی و معیشتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان شورا و شهردار یاسوج معطل چه هستید؟/این هم از اتحاد و یکدستی!

آقایان شورا و شهردار یاسوج معطل چه هستید؟/این هم از اتحاد و یکدستی!