مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:462022-01-20سياسي

نگاه اصلاح طلبان به ارز 4200 تومانی؛ دیروز افتخار، امروز استخوان در گلو!


مدعیان اصلاحات که روزی دلار جهانگیری را افتخار می دانستند حالا برای بزرگنمایی حذف ارز 4200 تومانی و ایجاد فضای روانی برای تشدید تورم و دامن زدن به مشکلات معیشتی آن را استخوان در گلوی دولت و خود را نگران معیشت مردم معرفی می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مدتی است برخی مدعیان اصلاحات برای کارشکنی در سیاست های جدید مجلس و دولت درباره ارز 4200 تومانی به تناقضات جدیدی روی آورده اند.

آن ها که تا پیش از این به ارز 400 تومانی موسوم به دلار جهانگیری افتخار می کردند، امروز در تناقضی آشکار آن را پوست موز زیر پا و استخوان در گلوی دولت می دانند! روزنامه سازندگی (ارگان حزب کارگزاران و هوادار دولت قبل) که در زمان تولد ارز 4200 تومانی، با انتشار عکسی از اسحاق جهانگیری (معاون اول دولت تدبیر و امید) او را در قالب یک سوپرمن به تصویر کشیده بود که به جنگ با دلار رفته و منجی اقتصاد ایران شده است، دیروز در تیتر 1 خود با عنوان استخوان در گلو ، ارز 4200 تومانی را مشکل و سد راه سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم عنوان کرد.

مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران که جزو بانیان و مقصران وضع کنونی کشور است، در مصاحبه با روزنامه مزبور سعی کرد به بهانه رمزگشایی از معمای حذف ارز 4200 تومانی، القا کند که اصلاح طلبان برای معیشت مردم نگران هستند! البته پیش از این نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه اصلاح طلبان به ارز 4200 تومانی؛ دیروز افتخار، امروز استخوان در گلو!

نگاه اصلاح طلبان به ارز 4200 تومانی؛ دیروز افتخار، امروز استخوان در گلو!