مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:302022-01-20سياسي

محمدی منزلش را فروخت و صرف کار علمی کرد


در مأموریتی که از طرف شورای تحول علوم انسانی به محمدی سپرده شده بود، ایشان منزل شخصی خودشان را فروختند و بدون هیچ چشم داشتی صرف هزینه های این کار مهم کردند.

- آیین نکوداشت مقام علمی و فرهنگی منوچهر محمدی با حضور شمار کثیری از اساتید، محققان و فضلای حوزه و دانشگاه در محل مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی تهران (سرچشمه) برگزار شد.

در این آیین، آیت الله رشاد، رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ضمن تبیین ابعاد الهی و معنوی انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب را خارج از محاسبات مادی توصیف نمود.

رشاد افزودند: یکی از امتیازات آثار علمی منوچهر محمدی، نگاه به عمق و باطن انقلاب اسلامی و توجه به جنبه معنوی و روحانی انقلاب است.

سخنران دوم مصطفی ملکوتیان، از اساتید پیش کسوت علوم سیاسی دانشگاه تهران بودند که ضمن طبقه بندی افکار محمدی، به مزایا و نوآوری های آثار علمی و تفاوت رویکردهای وی به انقلاب اسلامی با سایر رویکردها پرداختند.

ملکوتیاندکتر محمدی را یکی از استادان بزرگ اما ناشناخته دانشگاه در رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل توصیف نمود.

در ادامه، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، ضمن برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی، رمز شکل گیری پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را رهبری برجسته انقلاب یعنی امام عظیم الشان و جانشین بر حق ایشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی منزلش را فروخت و صرف کار علمی کرد

محمدی منزلش را فروخت و صرف کار علمی کرد