مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:252022-01-20سياسي

برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده شود


مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده شود.

مریم پورسرتیپ در اولین جلسه هماهنگی طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار، اظهار کرد: برای تحت پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین می توان از ظرفیت دفاتر تسهیلگری که اطلاعات لازم را دارند، استفاده کرد.

وی ادامه داد: ساماندهی مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار یکی از پنج آسیب اجتماعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته است که لرستان یک استان محروم و بر اساس شاخص های راه و شهرسازی محلات حاشیه نشین آن مشخص خواهد شد مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: هشت دفتر تسهیلگری در 15 محله خرم آباد در مناطق محروم مستقر هستند که می توانند آسیب های اجتماعی را بررسی کنند و برای پوشش بیمه افراد می توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی اظهار کرد: بالای 70 منطقه حاشیه نشین در استان وجود دارد که دستگاه های متولی درکنارهم خدمات مربوطه را به خوبی می توانند انجام دهند که برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین و کم برخوردار با همفکری همه دستگاه ها و همراهی آنها خدمات خوبی ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده شود

برای پوشش بیمه ای افراد حاشیه نشین از ظرفیت دفاتر تسهیلگری استفاده شود