مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:252022-01-20سياسي

اقتدار توأم با مهربانی مهمترین دستاورد فرماندهی کل انتظامی کشور


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اقتدار توأم با مهربانی مهمترین دستاورد فرماندهی انتظامی کشور به شمار می رود، گفت: روحیه و انگیزه عامل مهمی در توان عملیاتی پلیس به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در جلسه کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی با قدردانی از تلاش و زحمات مجموعه انتظامی استان در برقراری و ثبات امنیت در این استان بیان داشت: هم افزایی درون سازمان امکان پذیر و بادوام است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین عامل ارتقاء مجموعه انتظامی اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، خاطرنشان کرد: این مهم در سایه تاییدات معظم له به این مجموعه محقق شده که این مهم وظیفه ما را سنگین تر می کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تأکید بر سنگین تر شدن مسئولیت پلیس به واسطه این ارتقاء جایگاه، افزود: مجموعه پلیس باید با تلاشی دوچندان خدمات شایسته ای را با اهتمام به اقتدار به آحاد جامعه ارائه کند.

رضایی اقتدار توأم با مهربانی را دستاورد مهم فرماندهی کل انتظامی کشور دانست و اظهار داشت: باید در راستای حفظ این جایگاه تلاشی مضاعف در راستای حفظ اعتماد مردم صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار توأم با مهربانی مهمترین دستاورد فرماندهی کل انتظامی کشور

اقتدار توأم با مهربانی مهمترین دستاورد فرماندهی کل انتظامی کشور