مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:152022-01-20سياسي

تقویت جریان رسانه ای مهمترین گام برای توسعه پایدار و متوازن است


رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد تقویت جریان رسانه ای را مهمترین گام برای توسعه پایدار و متوازن دانست و گفت: رسانه ها زمانی برای توسعه استان و کشور موثرند که بتوانند با سلایق و گرایش مختلف عملیات رسانه ای یکپارچه و مشترک انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، علی محمد پارساییان در نشست هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج استان که شامگاه دیروز با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران تمام شهرستان ها برگزار شد، استفاده از ظرفیت رسانه برای پیشبرد امور را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: سازمان ­بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهکارهای حمایتی و همچنین توانمندسازی رسانه در حوزه های مختلف علمی و معیشتی این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.

وی احصاء مشکلات حوزه رسانه و بررسی راهکارهای رفع آنها را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: تبیین، ترویج و در نهایت نهادینه کردن رویکردهای موثر برای تولید محتوای رسانه ای کارآمد از دیگر برنامه های ضروری برای توانمندسازی حوزه رسانه در استان یزد است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد استفاده از قالب ها و سبک های جدید نشر و بازنشر اطلاعات و اخبار را نیز یکی دیگر از الزامات توسعه ای در فضای رسانه ای استان دانست و گفت: تقویت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت جریان رسانه ای مهمترین گام برای توسعه پایدار و متوازن است

تقویت جریان رسانه ای مهمترین گام برای توسعه پایدار و متوازن است