مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:152022-01-20سياسي

سفر رییسی به روسیه؛ گسترش تعامل با دنیا و خشم اصلاح طلبان


همزمان با سفر رییس جمهور کشورمان به روسیه، شاهد واکنش های مختلفی بودیم، بسیاری از کارشناسان معتقدند این سفر نتایج بسیار مثبتی را در پی خواهد داشت و برخی جریانات هم با واکنش ها و عکس العمل های عصبی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس، کامران شیرازی: آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح دیروز ( پنجشنبه 29 دی 1400) به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، عازم روسیه شد.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و رسانه ها سفر آیت الله رییسی به روسیه با توجه به جایگاه ایران در منطقه و دنیا و البته جایگاه روسیه در تحولات سیاسی و بین المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همین اهمیت هم موجب شده تا تحلیل ها و واکنش های مختلفی نسبت به آن صورت گیرد.

دولت سیزدهم از زمانی که روی کار آمده نشان داده در کنار تعامل با کشورهایی مختلف، نگاه ویژه ای به ارتباط با همسایگان دارد، مسئله ای که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بی توجهی به آن در هشت سال گذشته بسیاری از فرصت های اقتصادی را از کشورمان گرفت.

با این حال به نظر می رسد تلاش دولت سیزدهم برای تعامل با کشورهای همسایه نتایج خوبی هم داشته، به گفته معاون اول رییس جمهور هم مناسبات با همسایگان بسیار خوب پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییسی به روسیه؛ گسترش تعامل با دنیا و خشم اصلاح طلبان

سفر رییسی به روسیه؛ گسترش تعامل با دنیا و خشم اصلاح طلبان