مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:002022-01-20سياسي

مراسم بزرگداشت سید غلامرضا سعیدی برگزار می شود


مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم سید غلامرضا سعیدی، اسلام پژوه معاصر، مترجم و نویسنده به صورت مجازی برگزار می شود.

- ، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 مراسم بزرگداشت مقام علمی و فرهنگی مرحوم سید غلامرضا سعیدی، اسلام پژوه معاصر، مترجم و نویسنده را در فضای مجازی برگزار می کند.

در این مراسم که از ساعت 14:00 تا 16:00 برگزار خواهد شد، حسن بلخاری رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، محمد جواد حجتی کرمانی اندیشمند و پژوهشگر علوم اسلامی، سید محمد ثقفی استاد تاریخ و تمدن اسلامی، محمد تقی انصاریان مدیر انتشارات انصاریان، علی اکبر مهدی پور نویسنده و محقق علوم اسلامی و علی ناصری فرماندار بیرجند سخنرانی خواهند کرد.

مرحوم سید غلامرضا سعیدی در سال 1276 شمسی در روستای نوزادِ مؤمن آباد بیرجند به دنیا آمد و تحصیلات خود را در زادگاه و شهر بیرجند سپری کرد و به قول خود از سال 1320 ش یکسره تهرانی شد .

او پس از سال های 1320 شمسی در صحنه فرهنگ ایران به طور محسوسی ظهور و بروز پیدا کرد و با تألیف آثار ارزنده خود شهرت قابل توجهی یافت تا جایی که حتی برخی آثارش در کشورهای عرب زبان ترجمه و مورد توجه اندیشمندان اسلامی قرار گرفت.

وی تعدادی از آثار اقبال لاهوری را نیز ترجمه کرد و در بسیاری از افکار خود تحت تأثیر او قرار داشت تا جایی که او را یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت سید غلامرضا سعیدی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت سید غلامرضا سعیدی برگزار می شود