مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:452022-01-20پزشكي

مشاوره، مصرف خودسرانه شیر مصنوعی در نوزادان را کاهش می دهد


مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: با انجام مشاوره صحیح شیردهی در دوران بارداری می توان مصرف خودسرانه شیر مصنوعی در نوزادان را کاهش داد.

- ایسنا/بوشهر مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: با انجام مشاوره صحیح شیردهی در دوران بارداری می توان مصرف خودسرانه شیر مصنوعی در نوزادان را کاهش داد.

طیبه احمدزاده اظهار کرد: دلایل مختلفی برای شروع خودسرانه شیر مصنوعی توسط مادران وجود دارد که در این میان مراقبین سلامت در بخش بهداشت و مشاوران شیر مادر در بیمارستان ها نقش مهمی در اصلاح این باورهای غلط در مادران باردار و شیرده دارند.

وی تصریح کرد: از جمله باورهای نادرست می توان به آگاهی کم خانواده ها در مورد مضرات شیر مصنوعی و فواید شیر مادر، ناآشنایی بسیاری از مادران با انواع تکنیک های شیردهی نوین، داشتن این باور اشتباه در مادر یا اطرافیان مبنی بر ناتوانایی مادر در شیر دادن به نوزادان دوقلو، تغذیه نوزادان نارس با شیر مصنوعی، سیر نشدن شیرخوار با شیر مادر، عدم امکان تغذیه نوزادان مادران شاغل با شیر مادر نام برد.

مسئول واحد سلامت خانواده مرکز بهداشت شهرستان بوشهر افزود: در صورت انجام مشاوره صحیح در دوران بارداری و پس از زایمان می توان با افزایش سطح آگاهی مادر از شروع خودسرانه شیر مصنوعی پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره، مصرف خودسرانه شیر مصنوعی در نوزادان را کاهش می دهد

مشاوره، مصرف خودسرانه شیر مصنوعی در نوزادان را کاهش می دهد