مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:102022-01-20بين الملل

ائتلاف سعودی:بندر «الحدیده» پادگان نظامی است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی بار دیگر ادعا های پیشین خود در خصوص بندر الحدیده را مطرح کرد.

- ائتلاف متجاوز سعودی به منظور مقدمه چینی برای ارتکاب یک جنایت جدید دیگر در یمن، مدعی شد: بندر الحدیده پادگان نظامی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی بار دیگر ادعا های پیشین خود در خصوص بندر الحدیده را مطرح کرد.

وی مدعی شد: بندر الحدیده یک پادگان نظامی است!بر اساس این گزارش، این مقام ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه ادعا کرد: بندر الحدیده به دلیل برخورداری از ماهیت نظامی و امنیتی تهدیدی برای امنیت منطقه ای و حتی امنیت جهانی محسوب می شود!کارشناسان و ناظران تحولات سیاسی و میدانی معتقدند که اصرار ائتلاف متجاوز سعودی بر اینکه در بندر الحدیده فعالیت های نظامی صورت می پذیرد، تنها مقدمه چینی برای ارتکاب جنایتی جدید در این بندر است.

چندی پیش هشام شرف وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در نامه هایی جداگانه به مقامات سازمان ملل و شورای امنیت ادعا ها و دروغ های ائتلاف متجاوز سعودی در خصوص بندر الحدیده را رد کرد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در نامه های مذکور اعلام کرده است که دروغ های ائتلاف سعودی در خصوص بندر الحدیده تلاشی از سوی این ائتلاف برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی:بندر «الحدیده» پادگان نظامی است!

ائتلاف سعودی:بندر «الحدیده» پادگان نظامی است!