مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:052022-01-20اجتماعي

هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان/ سرما و بارش برف از امشب


استقرار سامانه بار شی و برودتی در استان سمنان سبب شده تا سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، هشدار وضعیت نارنجی را در این استان اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که سامانه جدید بارشی از پنجشنبه شب در استان سمنان فعال می شود و سبب بارش برف و کولاک، یخبندان، کاهش دید و مه گرفتگی بخصوص در ارتفاعات و نواحی شمالی این استان خواهد شد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی فعالیت این سامانه تا جمعه ادامه دارد و بیشتر در مهدی شهر، رضوان، شاهرود، دامغان، سمنان، آرادان، ایوانکی، سرخه، بی ارجمند، میامی و گرمسار فعال خواهد بود در نتیجه بارش برف شدید و کاهش دمای هوا در این مناطق رقم خواهد خورد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به استقرار سامانه کم فشار بارشی، گفت: شهروندان در پایان هفته از مسافرت های غیر ضروری بپرهیزند.

کمال طاهریان با بیان اینکه ضرورت دارد که دستگاه های اجرایی آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه ای داشته باشند، بیان کرد: اگر ضرورتی برای سفر توسط مردم وجود دارد، حتماً خودروهایشان را به تجهیزات ایمنی زمستانی مجهز کنند.

وی افزود: از ورزشکاران و طبیعت گردان، کویر نوردان، کوهنوردان و… می خواهیم تا در روزهای پنجشنبه و جمعه از حضور در طبیعت خود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان/ سرما و بارش برف از امشب

هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان/ سرما و بارش برف از امشب