مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:002022-01-20بين الملل

بایدن: اعتقادی به نظرسنجی ها ندارم!


رییس جمهور آمریکا در واکنش به کاهش محبوبیت خود در بین مردم کشورش کل فرایند نظرسنجی ها را زیرسؤال برد و گفت اعتقادی به نظرسنجی ها ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه نظرسنجی های مؤسسات نظرسنجی برجسته آمریکایی در هفته ها و ماههای اخیر، سیر نزولی محبوبیت جو بایدن رییس جمهور ایالات متحده آمریکا را در بین مردم کشورش نشان می دهد، وی روز گذشته (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران گفت که اعتقادی به نظرسنجی ها ندارد.

بنا بر گزارش وبگاه هیل ، بایدن در پاسخ به سؤال خبرنگار روزنامه آمریکایی مک کلاچی مبنی بر این که چطور می خواهد مجدداً نظر میانه روها و طرفداران احزاب مستقل که در انتخابات 2020 به وی رأی داده اند اما هم اکنون طبق نتایج نظرسنجی از عملکردش ناراضی هستند، جلب کند، گفت: من اعتقادی به نظرسنجی ها ندارم .

طبق نتایج نظرسنجی های مؤسسه نظرسنجی گالوپ ، میزان محبوبیت جو بایدن در میان طرفداران احزاب مستقل از زمان ورودش به کاخ سفید به عنوان رییس جمهور آمریکا در سال 2021 کاهش داشته است و از 61 درصد در زمان ورودش به کاخ سفید به 33 درصد در اوایل ماه جاری میلادی (ژانویه 2021) کاهش پیدا کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی هیل در خصوص سیر نزولی میزان محبوبیت بایدن در میان مردم آمریکا نوشت که کاهش محبوبیت رییس جمهور آمریکا احتمالاً به واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: اعتقادی به نظرسنجی ها ندارم!

بایدن: اعتقادی به نظرسنجی ها ندارم!