مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:552022-01-20بين الملل

حملات ائتلاف عربی به صنعا و نقض آتش بس در الحدیده


جنگنده های ائتلاف سعودی، آمریکایی، اماراتی شامگاه روز چهارشنبه حملاتی را علیه صنعا، پایتخت یمن صورت داده و 131 مرتبه آتش بس در الحدیده را نقض کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت شبکه المسیره، جنگنده های ائتلاف عربی با شش حمله محوطه فرودگاه بین المللی صنعا را هدف قرار دادند و همچنین دو حمله در منطقه عصر صورت دادند.

بنابراین گزارش، جنگنده های ائتلاف همچنان به هدف قراردادن صنعا ادامه داده و بامداد پنجشنبه نیز دو حمله دیگری در محوطه این فرودگاه صورت دادند.

این جنگندها همچنین منطقه فرماندهی عالی در ناحیه التحریر مرکز صنعا را مورد هدف قرار دادند.

یک منبع نیز بامداد امروز (پنجشنبه) به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، جنگنده های ائتلاف عربی پایگاه هوایی هوایی و مقر فرماندهی انصارالله در صنعا را هدف قرار داده اند.

این منبع گفت، ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان امروز (پنج شنبه) حملات جدیدی را علیه پایگاه های انصارالله در صنعا مرکز یمن صورت داد.

اتاق عملیات افسران رابط و هماهنگی در الحدیده نیز شب گذشته از رصد 185 مورد نقض از سوی متجاوزان در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

این منبع افزود، نقض ها شامل به پرواز درآمدن پنج جنگنده و هفت هواپیمای جاسوسی بر فراز هیس، الفازه و الجبلیه و 46 مورد نقض حمله موشکی و توپخانه ای به واسطه 200 موشک و خمپاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات ائتلاف عربی به صنعا و نقض آتش بس در الحدیده

حملات ائتلاف عربی به صنعا و نقض آتش بس در الحدیده