مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:502022-01-20اجتماعي

برف و کولاک کرمانشاه را فرا گرفت/ مسیر پاوه - روانسر مسدود شد


سامانه بارشی از اوایل وقت امروز(پنجشنبه 30دی ماه) در استان کرمانشاه آغاز شده که در برخی از محورها هم اکنون بارش برف و کولاک شدید گزارش شده به طوریکه اکثر جاده های اورامانات از جمله مسیر پاوه - روانسر را مسدود کرده است.

- آخرین وضعیت جاده های برفی شهرستان پاوه جلیلی بالایی، سرپرست فرمانداری پاوه نیز در ادامه این گفت وگودر خصوص آخرین وضعیت شهرستان در پی بارش اخیر، گفت: هم اکنون کولاک شدید در محور پاوه به روانسر را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی از امروز سی ام دی ماه مسیر پاوه - روانسر مسدود و تردد انواع وسایط نقلیه از آن ممنوع است.

سرپرست فرمانداری پاوه خاطرنشان کرد: علی رغم حضور راهداران در محور به علت کولاک شدید در گردنه های سریاس ، شاهو  و پلنگانه و.

به علت کولاک شدید فعلا و تا اطلاع ثانوی امکان عبور و مرور نیست لطفا از تردد خودداری شود وی ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل هستند، ادارات دولتی (به جز دستگاه های خدمات رسان)  با یک ساعت تاخیر شروع کار کرده و همچنین تمامی دستگاه های اجرایی، مدارس و مجموعه های ورزشی مکلفند پس از ساعات اداری مصرف برق و گاز را به صفر برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک کرمانشاه را فرا گرفت/ مسیر پاوه - روانسر مسدود شد

برف و کولاک کرمانشاه را فرا گرفت/ مسیر پاوه - روانسر مسدود شد