مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:452022-01-20سياسي

بالاترین میزان ساخت و ساز فضاهای آموزشی کشور در سیستان و بلوچستان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: بالاترین میزان ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور را سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: بالاترین میزان ساخت و ساز فضاهای آموزشی در کشور را سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسنعلی میرعبدی در دیدار با آیت الله محامی گفت: برای تربیت فرزندانی صالح باید مدارسی صالح داشته باشیم و بیش از آنکه در کلام باقی بمانیم باید به دنبال عمل باشیم.

میرعبدی با ابراز خرسندی از فراهم شدن شرایط این دیدار اظهار داشت: اولویت دستگاه تعلیم و تربیت و فرهنگ ساز، تربیت نیروهایی انقلابی، بصیر، توانمند و ماهر است که اگر این مهم اتفاق افتد با جایگاهی که آموزش و پرورش در جامعه دارد نظام بیمه خواهد شد.

وی افزود: امروز بیش از پیش هدف دشمن قشر نوجوان و جوان است و از هر بستری برای به ثمر رساندن اهداف خود به ویژه فضای مجازی استفاده می کند؛ بنابراین لازم است با هوشیاری و حساسیت خاصی در مسیر آگاه سازی و روشنگری دانش آموزان در شرایط کنونی گام برداریم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به شرایط حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت در حوزه ها و ابعاد مختلف بیان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین میزان ساخت و ساز فضاهای آموزشی کشور در سیستان و بلوچستان

بالاترین میزان ساخت و ساز فضاهای آموزشی کشور در سیستان و بلوچستان