مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:402022-01-20سياسي

وحدت سرلوحه کار مسئولان باشد


جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه وحدت عامل پیروزی در دفاع مقدس بود، گفت: امروز باید این وحدت در میان مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ولی رحمانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای والامقام شپول کنار فومن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: عزت، سربلندی، پیشرفت و توسعه و بهره مندی از بازدارندگی پایدار همه در سایه خون شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان به ویژه دعای خانواده معزز شهدا است.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش به خاطره ای از شهادت سرلشگر خلبان حسین خلعتبری اشاره کرد و گفت: وقتی می خواستند خبر شهادت این شهید بزرگوار را به مادرش بگویند، مادرش می گوید من خواب دیده ام که پسرم شهید شده و سر بر بدن ندارد و به مادرش از قبل الهام شده بود.

جانشین مرکز آموزش هوانیوز ارتش با اشاره به اینکه آنهایی که عزیزترین نزدیکان خود را در راه دفاع از این سرزمین آماده و به جبهه ها فرستادند بدانید در همه جای این میهنمان عزیز هستند، تصریح کرد: شهدا، شاهد و ناظر و هدایتگر مسیر ما هستند آرامش امروز ما مدیون جانفشانی ها و رشادت های این عزیزان است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: عزیزترین سرمایه هر انسانی جانش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت سرلوحه کار مسئولان باشد

وحدت سرلوحه کار مسئولان باشد