مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:402022-01-20اقتصادي

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است


معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به صدور 47 میلیون هکتار سند کاداستر در سال گذشته، گفت: از ابتدای امسال تاکنون 42 میلیون سند کاداستر صادر شده است.

- ، علی بهبهانی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با بیان اینکه توسعه پایدار و پیشگیری از زمین خواری و امنیت سرمایه گذاری راهی جز اجرای قانون کاداستر ندارد، اظهار کرد: در یک بازه زمانی به دلیل نبود منابع و اعتبارات لازم در اجرای قانون کاداستر وقفه ایجاد شد اما از سال 98 یک جهش خوبی در این حوزه رخ داد.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه کل اراضی کشور 168 میلیون هکتار و کل اراضی منابع طبیعی نیز 137 میلیون هکتار است، افزود: از این مقدار در سال گذشته بیش از 47 میلیون هکتار سند کاداستر صادر و طی 9 ماهه امسال 42 میلیون سند کاداستر صادر شده است.

وی ادامه داد: بیش از 5 میلیون هکتار یعنی 190 هزار قطعه مستثنیات که عمده آن در سال گذشته انجام شده به صورت قانونی تصویب شده است.

بهبهانی با اشاره به چالش های پیش روی اجرای قانون کاداستر، گفت: تمام نقاط کشور باید دارای سند مالکیت شود و قوانینی که قانون کاداستر را محقق نکند محکوم به تغییر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است

42 میلیون سند کاداستر از ابتدای امسال تاکنون صادر شده است