مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:202022-01-20سياسي

تربیت نسل طراز انقلاب نیازمند تحول در آموزش و پرورش است


تربیت نسل سالم و در طراز انقلاب اسلامی نیازمند تحول در آموزش و پرورش است.

- خبرنگار مهر ، سید حامد عاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات زیادی در حوزه آموزش و پرورش داریم و لازم است با تحول گرایی در این عرصه، باید در تربیت نسلی که کشور را به بهترین وجه اداره کنند، برنامه ریزی و اقدام شود.

وی با بیان اینکه تحول در این زمینه لحظه ای اتفاق نمی افتد، تصریح کرد: توجه به برقراری عدالت آموزشی و توزیع متناسب امکانات آموزشی برای کشف استعدادهای دانش آموزان مناطق محروم از جمله گام های مورد نیاز برای تحول در تربیت نسل آینده است.

استاندار اردبیل تولید ثروت برای آینده کشور را در گرو تربیت نسل خلاق دانست و گفت: باید با برنامه ریزی جدی در این حوزه توجه ویژه ای به پرورش خلاقیت ها شود.

عاملی ارکان تحول در حوزه آموزش و پرورش را شوراهای آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: باید نقش تصمیم سازی به شوراهای آموزش و پرورش داده شده و از ظرفیت های این شورا در رفع آسیب های حوزه آموزش استفاده شود.

استاندار اردبیل با اشاره به افت تحصیلی در ایام کرونا و نفوذ فرهنگ های غلط رفتاری و اخلاقی در بین دانش آموزان، تحول در این عرصه را نیازمند اقدام جهادی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل طراز انقلاب نیازمند تحول در آموزش و پرورش است

تربیت نسل طراز انقلاب نیازمند تحول در آموزش و پرورش است